- Операційний прибуток компанії сягнув рекордних 625 млн євро, рентабельність продажів досягла 4,4%, а товарообіг зріс до 14,3 млрд євро минулого року.
- Нові інвестиції у бренд SEAT, фейсліфт Ibiza та Arona і оновлення моделей Leon і Ateca.
- У 2024 році буде запущено виробництво CUPRA Tavascan і CUPRA Terramar, що стане найбільшим розширенням лінійки бренду на сьогодні.
- CUPRA вийде на ринок Сполучених Штатів до кінця цього десятиліття.
- Електрифікація заводу у Марторелі просувається повною швидкістю.
Сьогодні SEAT S.A. представила свої результати за 2023 рік разом зі стратегією на наступні роки. Минулого року, відповідно до Міжнародних правил бухгалтерського обліку (IFRS), операційний прибуток компанії сягнув рекордних 625 млн євро, збільшившись на 592 млн євро (порівняно з результатами 2022: 33 млн євро). Це означає покращення рентабельності продажів на 4,1%, з 0,3% до позитивних 4,4%. Річний оборот також склав історичні 14,333 млрд євро, що на 31,0% більше, ніж у 2022 році (10,941 млрд). Ці результати підтверджують міць компанії та успішність її поточної стратегії трансформації.
«Ми залишаємо позаду рік, коли SEAT S.A. показала найкращі фінансові результати за свою 73-річну історію, із впевненістю, що наша компанія продовжує свій шлях до ще більш прибуткового майбутнього», - сказав Уейн Гріффітс, генеральний директор SEAT і CUPRA. «2023 рік був роком величезних контрастів для автомобільної промисловості та зокрема нашої компанії, оскільки ми продовжували пливти в морі невизначеності, переживаючи найбільшу трансформацію в нашій історії».
2023: ПІДТВЕРДЖЕННЯ СИЛИ SEAT S.A
Зіштовхнувшись з непростими викликами за останні роки, включаючи зростання вартості сировини, інфляцію та вплив війни на індустрію, стабілізація ланцюгів поставок у 2023 році призвела до збільшення виробництва та налагодження поставок. Це дозволило SEAT S.A. поставити 519 176 автомобілів (2022: 385 592), що на 35,3% більше, ніж у попередньому році. CUPRA знову побила рекорди, здійснивши 230 739 поставок нових автомобілів, що на 50,9% більше, ніж у 2022 році (152 896). Тим часом бренд SEAT знов демонстрував зростання і результат у 288 437 поставок (2022: 232 696; +24,0%). Збільшення інвестицій у дослідження та розробки на 44% із загальною сумою 939 млн євро свідчить про прагнення SEAT S.A. вивести на ринок майбутні продукти CUPRA та SEAT.
«У 2023 році SEAT S.A. зробив великий крок на шляху до трансформації: ми прагнули зробити значне покращення, і ось що нам вдалося зробити. Ми досягли рекордних показників обороту, операційного прибутку та кеш-флоу. Це відбулося завдяки зростанню обсягів виробництва бренду CUPRA та відновлення обсягів виробництва бренду SEAT, а також прогресу, якого ми досягли у рамках нашої Програми покращення продуктивності», - сказав Девід Пауелс, віце-президент SEAT з фінансів та інформаційних технологій. S.A.
ІНВЕСТИЦІЇ У БРЕНД SEAT
Дивлячись у майбутнє, SEAT S.A. має правильну стратегію для підтримки прибуткового зростання компанії. Бренд SEAT відіграватиме ключову роль у цьому, і компанія буде випускати вдосконалені гібридні та економічні автомобілі під брендом SEAT до кінця ери двигунів внутрішнього згоряння. У 2025 році Arona та Ibiza будуть оновлені, а також найближчим часом бренд випустить вдосконалену версію SEAT Leon, яка містить технічні і технологічні оновлення. Крім того, модель Ateca також буде оновлено, а її життєвий цикл подовжено.
«Ми хочемо повернути бренд SEAT туди, де йому належить бути, продовжуючи зростання, завдяки новим інвестиціям у бренд та його моделі. Ми також розглядаємо можливості інтеграції бренду до світу електрифікацї. Тож коли йдеться про SEAT, я обіцяю вам, що найкраще ще попереду», - додав Уейн Гріффітс.
НОВИЙ КРОК ДЛЯ CUPRA
Керуючи поточною трансформацією SEAT S.A., CUPRA розпочинає нову главу своєї історії. 2024 рік знаменує собою початок найбільшого продуктового розширення на сьогоднішній день, готуючи презентацію нових героїв для нової ери. Цього року буде представлено CUPRA Tavascan, другу повністю електричну модель бренду, і CUPRA Terramar, електрифікований кросовер. CUPRA також анонсувала оновлення своїх моделей Leon і Formentor, які будуть представлені вже у найближчі тижні.
На сьогоднішньому заході CUPRA також повідомила про наступний важливий крок у рамках глобалізації, підтвердивши, що бренд буде представлено в Сполучених Штатах.
«До кінця десятиліття CUPRA вийде на ринок США. Ми плануємо запустити електричну версію Formentor на акумуляторі та ще більший електричний кросовер бренду. Цей SUV буде вироблятися на заводах Volkswagen Group у регіоні Північної Америки, включаючи Мексику. Спочатку CUPRA буде представлено в окремих штатах на східному та західному узбережжях, а також у штатах Сонячного поясу. Ми зробимо це за допомогою нової моделі розбудови дилерської мережі», - оголосив Уейн Гріффітс.
Цього року бренд також прискорить свою глобальну експансію відкриттям нових шоу-румів CUPRA City Garages у Стамбулі, Відні та Манчестері, продовжуючи реалізацію амбіцій стати справді глобальним брендом.
РУХ У НАПРЯМКУ ЕЛЕКТРИФІКАЦІЇ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ
SEAT S.A. прихильний до електрифікації Іспанії та в рамках проекту Future: Fast Forward продовжує досягати прогресу в реалізації своїх амбіцій перетворити країну на центр електричної мобільності в Європі. Компанія вже будує завод зі складання акумуляторних систем у Марторелі, а у вересні розпочне трансформацію лінії 1 на своїх підприємствах перед виробництвом CUPRA Raval і Volkswagen ID.2aII.
Звертаючись до проблем сприйняття електромобілів на ринку в Іспанії, Уейн Гріффітс заявив, що «інформування клієнтів про те, що електромобілі є частиною рішення сталої мобільності, а не частиною проблеми, є ключовим разом із покращенням оподаткування та стимулами для покупки електричних транспортних засобів та розвиток зарядної інфраструктури».
Зростаюча інфляція, високі відсоткові ставки, політична нестабільність і конфлікти обіцяють, що цей рік буде складним. Однак завдяки поверненню до зростання бренду SEAT і майбутнім оновленням CUPRA Leon і Formentor, а також абсолютно новим CUPRA Tavascan і Terramar 2024 рік, здається, стане ще одним знаковим роком для компанії.