- Друга 100% електрична модель бренду приєднається до лінійки CUPRA
- CUPRA Tavascan надійде на ринки Європи та за кордон у 2024 році
- Перший повністю електричний позашляховик буде розроблено і створено в Барселоні
CUPRA завжди стверджувала, що великі мрії починаються з кількох фанатів, які у неї вірять, а зараз наша найбільша мрія стане реальністю. Під час щорічної прес-конференції компанії у 2021 році президент CUPRA Вейн Гріффітс оголосив, що CUPRA Tavascan приєднається до модельного ряду бренду в 2024 році.
«Наша мрія здійсниться: CUPRA Tavascan стане реальністю. Заснований на платформі MEB Volkswagen Group, він буде розроблений і створений в Барселоні і надійде на європейські та зарубіжні ринки в 2024 році», - сказав Гріффітс.
Машина мрії
На Франкфуртському автосалоні 2019 року CUPRA представила концепт CUPRA Tavascan Electric, який представляв бачення нової спортивності майбутнього. Менш ніж за два роки бренд оголосив, що Tavascan стане другою 100% електричною моделлю CUPRA, після CUPRA Born, яка буде представлена наприкінці цього року.
Базуючись на платформі MEB Volkswagen Group, CUPRA Tavascan буде розроблено та створено в Барселоні. Він надійде на європейські та зарубіжні ринки у 2024 році. Гріффітс пояснив, що команда досліджень і розробок у Мартореллі вже працює над майбутнім серійним автомобілем, а інженери проходять навчання і отримують нові "електрифіковані" навички, щоб бути готовими до його подальшого розвитку.
Переосмислення продуктивності
Концепція CUPRA Tavascan уособлює унікальне бачення високої продуктивності. Приголомшливий дизайн автомобіля приховує передову повністю електричну силову установку, яка обіцяє незабутні відчуття, яких бажає кожен водій CUPRA, завдяки безшумності та потужності, яку пропонує технологія.
Завдяки такому стимулюючому стилю CUPRA Tavascan Concept посів перше місце в категорії «Концепти» міжнародного конкурсу дизайну в конкурсі автомобільних брендів.
Амбітне бачення майбутнього
Цього року CUPRA зіграє важливу роль у підвищенні фінансових результатів компанії. CUPRA планує подвоїти продажі та більш ніж удвічі збільшити обіг, який у 2020 році становив близько 900 мільйонів євро. Суб-бренд CUPRA підвищить загальний обсяг компанії з 5% до 10%.
CUPRA також відкриє двері до найбільш електрифікованих країн та до нових ринків. У 2022 році бренд розпочне свою діяльність в Австралії, що стане ключовим кроком до розширення в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. «Австралія - це молодий ринок, а CUPRA - молодий бренд. Клієнти шукають нові бренди, там високий дохід середнього класу, і це прогресивне суспільство. Ми впевнені, що CUPRA може бути успішною в цій країні», - сказав Гріффітс.