UrbanRebel

DarkRebel

Моделі

Новий
CUPRA
Formentor
Від 1 438 026,00 грн
Новий
CUPRA
Leon
Від 1 403 670,00 грн
Новий
CUPRA
Leon Sportstourer
Від 1 425 048,00 грн
CUPRA
Ateca
Від 2 026 193,00 грн
Новий
CUPRA
Tavascan
Концепти
UrbanRebel
Концепти
DarkRebel

>   Представлений у Мюнхені прототип уперше виїжджає на трасу під керуванням д-ра Вернера Тітца

>   Автомобіль прискорюється до 100 км/год за 3,2 с завдяки максимальній потужності 320 кВт

>   «CUPRA UrbanRebel - смілива заява бренду про те, що електрифікація й динаміка є ідеальним поєднанням»

Марторель, 3 листопада 2021 р. - Це стало несподіванкою Мюнхенського міжнародного автосалону. Бренд CUPRA представив нове бачення дизайну у форматі шоу-кара, надиханого автоспортом, який закладає підвалини для майбутнього міського автомобіля з повністю електричним приводом. Але CUPRA UrbanRebel Concept - не лише шоу-кар. Ми вперше побачили його на тестовій трасі з віцепрезидентом CUPRA з досліджень і розробок д-ром Вернером Тітцом (Werner Tietz) за кермом.

З виставкової зали на трасу

Новий концепт-кар CUPRA після його демонстрації виявився найрадикальнішою інтерпретацією філософії бренду: це автомобіль, у якому електрифікація поєднується з екологічністю та динамікою. І найкращий спосіб підтвердити це - на власні очі оцінити його спортивний дух, перемістившись з виставкової зали на трасу.

- Від 0 до 100 км/год за 3,2 с. Автомобіль прискорюється до 100 км/год трохи більше, ніж за три секунди. Ключову роль відіграють два двигуни, які видають необхідну потужність, у поєднанні з емоціями від керування на 100 % електричним автомобілем. «CUPRA UrbanRebel - смілива заява бренду про те, що електрифікація не має викликати нудьгу, - говорить віцепрезидент CUPRA з досліджень і розробок. - Автомобіль розвиває довготривалу потужність 250 кВт, а пікове значення сягає 320 кВт, що дає змогу повністю розкрити його потенціал. Ним справді приємно кермувати», - додає Тітц.

 

Запустити відео

 

- Аеродинаміка на треку. Дизайн CUPRA UrbanRebel Concept з великими повітрозабірниками, отворами для випуску повітря й великим спойлером покликано звести до мінімуму аеродинамічний опір автомобіля. Хоча автомобіль завдовжки 4 м, а заввишки 144,4 см, акцент на аеродинаміці дозволяє йому триматися ближче до дороги й забезпечує значне притискне зусилля, даючи змогу проходити повороти без втрати курсової стійкості. «Унікальна конструкція шасі й рульового керування CUPRA забезпечують дуже точну керованість і надихають на серійне виробництво», - підсумовує Тітц.