-
CUPRA потроїла продажі завдяки успіху моделі Formentor, досягнувши продажів у майже 80 000 автомобілів
-
Продажі електрифікованих автомобілів зросли в чотири рази - з 14 700 до 60 600 автомобілів
-
Дефіцит напівпровідників перешкодив повному відновленню обсягів виробництва після важкого року
-
Попит на марки SEAT і CUPRA повернувся до рекордних показників до COVID-19
SEAT S.A. завершив 2021 рік із результатом у 470 500 проданих автомобілів, що на 10,3% більше, ніж у 2020 році (426 600). З огляду на значний вплив дефіциту напівпровідників, 2021 рік став дуже складним для всієї автомобільної галузі. Однак продажі компанії зросли завдяки появі бренду CUPRA та попиту на електрифіковані моделі.
У 2021 році продажі електричних і гібридних автомобілів SEAT S.A. зросли в чотири рази, з 14 700 до 60 600 автомобілів. CUPRA втричі збільшила продажі, досягнувши обсягу в 79 300 автомобілів, що на 189,4% більше, ніж у 2020 році (27 400), завдяки успіху моделі Formentor. 41% продажів CUPRA за останні 12 місяців становили електрифіковані автомобілі.
«2021 рік був не тим роком, на який ми очікували», - сказав Вейн Гріффітс, генеральний директор SEAT і CUPRA. «Після наполегливої роботи над боротьбою з наслідками кризи COVID-19 на нашу діяльність серйозно вплинув дефіцит напівпровідників. Попит на продукцію SEAT і CUPRA повернувся до рівня, що був до пандемії, а дефіцит напівпровідників викликав незадоволеність у наших клієнтів через довгі строки очікування доставки, з якими їм доводиться стикатися».
Гріффітс продовжив: «Ми очікуємо прогресивного відновлення ситуації з поставками та стабілізації виробництва автомобілів у 2022 році і оптимістично налаштовані на наступний рік. Наші клієнти залишаються нашим головним пріоритетом, і ми зробимо все можливе, щоб виправдати їхні очікування».
Німеччина стала вкотре найуспішнішим ринком за продажами SEAT S.A. з результатом у 104 100 реалізованих автомобілів, що на 5,0% менше, ніж у 2020 році (109 500). Далі йдуть Іспанія з 81 800 автомобілів, що на 11,5% більше, ніж у попередньому році (73 300), і Великобританія з 50 700, що на 11,2% більше за продажі 2020 року (45 600). До топ-5 країн для компанії увійшли Франція (31 200) та Італія (27 600), які досягли зростання на 14,0% і 24,6% відповідно, порівняно з 2020 роком.
Продажі SEAT S.A. також значно зросли в Мексиці (20 900, +39,3%), Туреччині (12 700, +10,3%) та Ізраїлі (12 600, +20,6%).
Основні моменти щодо продажів CUPRA 2021 року
З точки зору найбільш продаваних моделей, CUPRA Formentor лідирує на шляху бренду CUPRA, з результатом у 54 600 реалізованих одиниць. Попит на модель Formentor перевершив усі очікування і зробив її однією з найбільш продаваних моделей компанії. Майже 70% автомобілів, проданих CUPRA в 2021 році, були саме Formentor.
Що стосується CUPRA Born, першого 100% електромобіля бренду, який надійшов у продаж на деяких ринках вже у листопаді 2021, наразі було поставлено 3300 одиниць, що є багатообіцяючим початком, який CUPRA очікує розвивати в найближчі місяці.
Серед ключових ринків з найбільшими продажами були Німеччина (30 800), Іспанія (11 000), Великобританія (7 700), Італія (6 200) та Франція (4 100). Крім того, Швейцарія (3600), Австрія (2100) і Мексика (2000) також показали хороші результати.
Дефіцит напівпровідників перешкодив повному відновленню обсягів виробництва після 2020 року, ознаменованого пандемією. Незважаючи на це, у 2021 році виробництво SEAT S.A. в усьому світі зросло до 423 888, що на 4,2% більше, ніж у попередньому році (406 706). Виробництво на заводі в Мартореллі, центрі штаб-квартири SEAT S.A., зросло на 9,8% у 2021 році в порівнянні з 2020 роком (350 850). Всього було випущено 385 200 одиниць SEAT Ibiza, SEAT Arona, SEAT Leon, CUPRA Leon, CUPRA Formentor і Audi A1. Однак це майже на 30% нижче за загальну виробничу потужність заводу.
«SEAT & CUPRA мають найпотужніші модельні ряди на ринку. Протягом останніх двох років CUPRA випустила абсолютно нові ексклюзивні моделі: CUPRA Formentor, першу унікально розроблену та створену модель самостійного бренду, і CUPRA Born, свій перший 100% електромобіль. А SEAT випустив свій найкращий в історії SEAT Leon, оновив SEAT Ateca, SEAT Ibiza і SEAT Arona, а також випустив SEAT Leon і SEAT Tarraco e-HYBRID», - сказав Кай Фоглер, виконавчий віце-президент із продажів і маркетингу SEAT S.A. «З цими новинками в сімействі та очікуваним покращенням глобальної ситуації з напівпровідниками ми з оптимізмом дивимося в майбутнє».
Захоплюючий 2022 рік
Незважаючи на дефіцит напівпровідників і постійну невизначеність, яку прогнозують протягом наступного року, SEAT S.A. консолідує свою стратегію електрифікації в 2022 році. Після успішного запуску першого 100% електромобіля CUPRA, CUPRA Born, бренд розширить лінійку Born за допомогою версій з різними ємностями акумуляторів (45, 58 і 77 кВт·год), а також більш потужної версії e-Boost (170 кВт). Також буде представлена ексклюзивна версія CUPRA Formentor VZ5, обмежена партією з 999 одиниць (в ексклюзивному кольорі кузова Taiga Grey і з особливим інтер'єром), а також спеціальні версії моделей з поточного модельного ряду.