-
Чемпіонат пройде у п'яти місцях на чотирьох континентах
-
Найбільший виклик - баланс між динамікою та економічністю
- Команда ABT CUPRA XE готується до серії перегонів
Новинка історичного значення: У рамках серії перегонів Extreme E дев'ять міжнародних команд будуть змагатися між собою у п'яти віддалених регіонах світу (арктичний регіон, пустеля, дощовий ліс, льодовик та узбережжя) на болідах із повністю електричним приводом. За команду ABT CUPRA XE виступатиме дует водіїв у складі Матіаса Екстрьома (Mattias Ekström) та Клаудії Хюртген (Claudia Hürtgen), який щойно провів останній пробний заїзд перед початком чемпіонату.
"З урахуванням усіх елементів, таких як шини з низьким зчепленням, значна маса автомобіля та сконцентрована потужність у 400 кВт (або ж близько 544 к.с.), приборкати таку комбінацію важче, ніж дикого звіра", - говорить Матіас Екстрьом. "На мою думку, вирішальне значення мають розміри і маса автомобіля, які треба буде переміщувати. Я вважаю, що найскладнішим викликом стануть різні види поверхні, оскільки поведінка автомобіля буде значно відрізнятися."
Адаптація до складних ділянок
Автомобіль оснащений акумуляторною батареєю ємністю 53 кВт·год, яка
встановлена за місцем водія для забезпечення оптимального розподілу ваги, - пояснює
керівник відділу технічних розробок CUPRA Racing Хав'єр Сера (Xavier Serra). За
словами Сера, довжина акумуляторної батареї залежатиме від типу поверхні.
"На кільцевій трасі умови будуть переважно однаковими, але на ділянках з
такою кількістю різних профілів поверхні дуже багато залежить від того, по асфальту
ти їдеш чи по гравію. До того ж, зовнішня температура щоразу буде іншою",
- говорить Сера. "На відміну від e-Racer, цього разу ми приділили більше
уваги динамічним характеристикам, а не розподілу енергії." Усі команди
використовуватимуть однакові моделі, створені на базі Odyssey 21 та оснащені
940-міліметровими шинами Continental. Автомобіль шириною 2,3 м та висотою понад 1,8
м прискорюється від 0 до 100 км/год усього за чотири секунди.
Успішний дует
Кожна команда водія складається з однієї гонщиці та одного гонщика.
Екстрьом вийде на старт з німецькою гонщицею Клаудією Хюртген (Claudia Hürtgen).
"На мою думку, найскладніший виклик полягатиме в тому, щоб ефективно
функціонувати як команда", - підкреслює Клаудія Хюртген. "Тут
йдеться перш за все про компроміси. Те, що вважатиме правильним один водій, зовсім
не обов'язково схвалюватиме інший. Тому важливо знайти найбільш оптимальний
компроміс, щоб якомога швидше вирушити,", - додає Сера.
Робота з прицілом на майбутнє
Увесь досвід, отриманий командою у рамках цієї серії змагань, буде
використовуватися не лише в автоспорті, але й у серійних моделях CUPRA. "Ми
твердо переконані в тому, що електрифікація та найвищі динамічні характеристики
можуть йти пліч-о-пліч. CUPRA прямує до електричного майбутнього, тому отримані в
ході серії Extreme E дані будуть для нас дуже корисними", - говорить Сера.