CUPRA e-Racer: перші кроки
У багатьох гоночна траса асоціюється з ревінням двигунів. Але у
майбутньому в автоспорті все залежатиме не від того, чий двигун реве гучніше, а
від переваги у динамічних характеристиках та інноваційному потенціалі. А якби
найпотужніший двигун був би одночасно і найтихішим? CUPRA знає, що справжня сила
криється всередині. Ми готові відчинити капот і показати світові що під ним
приховується.
CUPRA e-Racer, перший автомобіль, що повністю відповідає технічним нормам E-TCR,
успішно завершив свій перший заїзд по трасі в Хорватії. За підтримки пристрасної
команди спеціалістів з автомобільних акумуляторних батарей з компанії Rimac
Technology ми випробували e-Racer на різних швидкостях, щоб переконатися, що всі
чотири двигуни забезпечують стабільне та відкаліброване зчеплення задніх коліс.
Тоді як деякі електромобілі зіткнулися з проблемами, CUPRA e-Racer завершив свій
перший заїзд без неприємних пригод. Це був перший раз, коли повністю електричний
гоночний автомобіль CUPRA виїхав на трасу, і наш перший крок на шляху до нової
сторінки в історії автоспорту.
"На зміну початковій невпевненості, пов'язаної зі складністю інтеграції нових
електричних систем, швидко прийшов оптимізм, коли перший електромобіль
з клану CUPRA - перший повністю електричний гоночний автомобіль класу
«туринг» з клану CUPRA - завершив свій перший заїзд по треку", - сказав керівник
відділу технічних розробок CUPRA Racing Хав'єр Сера (Xavier Serra). "Це наш
наступний крок у напрямку до нашої мети: новому визначенні автоспорту та досвіду
від перегонів."
Ми переконані, що електромотори - майбутнє автоспорту, і серія ETCR є тільки першим кроком у цьому напрямку. Стежте за нами в Instagram (@CUPRA_Racing) та слідкуйте за революцією в автоспорті й серією ETCR, (перший сезон у 2020 р.).